domenica 9 giugno 2013

RAPALLO


Hi sweeties :) yesterday evening I went with my family to Rapallo to celebrate my grandfather's 90 years old :)  I love this place because it gives me a sense of holiday and summer. For the occasion I wore a new blue shoulder dress with 'brown' accessories: it was great to wear a dress with bare legs after all this cold!!!
I hope you like the look... let me know what you think about it :) xoxo

Ciao dolcezze :) ieri sera sono andata a Rapallo con la mia famiglia per i novant'anni di mio nonno :) Adoro questo posto perchè mi trasmette un senso di vacanza ed estate. Per l'occasione ho indossato un nuovo vestito blu monospalla con accessori sul marrone: è stato fantastico indossare un vestito a gambe scoperte dopo tutto questo freddo!!! Spero che vi piaccia il mio look... fatemi sapere cosa ne pensate :) baci baci 



WITH MY BEAUTIFUL MUM
WITH MY LITTLE SISTER LUDOVICA


IN THESE PHOTOS I WEAR:

BLUE DRESS - MODO
WOOD SANDALS - H&M
VINTAGE EARRINGS
STUDDED CLUTCH - GRACE KELLY
SILVER BRACELETS - NOMINATION,PANDORA

2 commenti:

  1. il vestito ti dona moltissimo e la clutch è splendida!
    auguri al nonno

    RispondiElimina
  2. Adoro quel vestito, e la clutch è a dir poco da sogno :) un bacione! Nuova follower :D

    RispondiElimina